Monday, April 7, 2014

KOPI O vs KOPI O

Tarikh : 7 April 2014.
Masa : 5 Petang.
Laman : Ladang Sawit Blok 10,Felda Semenchu.
Team : kawan ,Botak,Pau,Kasmadi dan Bulat.
Jentera : Honda Wave,Honda EX5(2 biji),Honda C80 dan Yamaha 100.
Pikat : Si Pistol (BB)
Teknik : Racik Tanah. 



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua sahabat-sahabat....Arini cuaca agak baik tapi panas melampau jugak ni...hehehe...nak turun melaman sambil ngajar-ngajar BB je petang ni....



 Pukul 5 kami bergerak ke Ladang Sawit blok 10,BH pun sunyi sepi pulak...memberlain dok bawak AH...Masing-masing terus pasang AH...Kawan masih dok kat moto dengan harapan ade le bunyi BH...hehehe....


 








 Dalam 15 minit menunggu akhirnye ade le seko BH suara sedang meratus selang dalam 5 pokok sawit...Kawan siapkan laman dan turunkan Si Pistol...




 


Si Pistol patuk-patuk tanah le plak...Tak lama terus merap je dia....Tau-tau BH dah sampai anggar....Si Pistol memang BB kopi O jek...BH pun kopi O jugak...kikiki...layan jela....Tak lama BH terus terjun belakang laman...Ingatkan terjun terus nak berlaga,BH dok pusing-pusing le pulak...tengah dok pusing-pusing tu bersadung pulak 1 mata racik....hehehe...Jadi le wat lepas gian petang ni....



 Ni le rupa BH tu...




 




 Pandangan Kanan...



 




 pandangan Kiri...



 




 Pandangan Atas...




 




 Disebabkan kopi O Kawan lepaskan le untuk BH ni membiak lagi...mane tau anak-anaknye nanti isi berapi-berapi....hehehe....



 



 Sekian untuk tapan kali ini....wassalam....

No comments:

Post a Comment