Saturday, June 18, 2016

Si Kecik Tapau #8

Tarikh : 18 Jun 2016.
Masa : 9 pagi.
Laman : Dalam Kampung Felda Semenchu,Kota Tinggi,Johor.
Team : Secara Solo.
Jentera : Honda Wave.
Pikat : Si Kecik (BB)
Teknik : Jebak.


 TAPAU LEPAS 2 BULAN BEREHAT.


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada sahabat-sahabat yang sentiasa mengunjungi blog Kawan ni walaupun dah lama Kawan tak update atas sebab urusan family.Rasanya Kawan masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan Almubarak.Semoga amalan kita di Bulan mulia ini akan diberkati.

 Hari ni hari ke-13 kita berpuasa,Kawan pun nak try bawak Si Kecik yang lama jugak berehat..Bulu plak menjarum..mmm....Bawak aje la nampk gayanye.

 LAMAN 1

 SiKecik punye la paggil naik ilang suara,BH taknak datang pun,dia sibuk kejar-kejar betina je...hehehe....

 LAMAN 2.

 Lepas berentikan moto dalam 5X rasanya,ade la seko BH yang agak galak...maklum le sejak 4 5 hari ni cuaca sejuk & mendung,BH pun tak berapa galak.





Siap setting Kawan jolok kantau atas pokok sukun yang tak berapa tinggi...Si Kecik terus buat keje...Nasib baik le nak bunyi...(hehehe...)Dalam 10 minit BH dok melambung dari pokok durian berdekatan dengan Si Kecik.BH melayang sampai le kat tiang TNB betul-betul atas kepala Si Kecik....Sikecik terus bagi nguku anggar...BH pun nguku jugak...suara kasar boleh tahan.Selang pun ade....wahhhh....SiKecik buat keje tanpa jemu...selang-selang sekali sekala bagi nguku anggar...BH yang tak tahan dari tadi akhirnye terjun jugak...belebusss....


alhamdulillah...Gigil tangan kaki lama tak pegang BH.... Ini la rupa BH tu...


Pandangan Kanan...

 


Pandangan Kiri...






Pandangan Atas...


 


Sekian laporan Kawan untuk kali ini...Semoga kita bersua lagi dalam laporan akan datang...Sekian Wassalam....

No comments:

Post a Comment