Tuesday, June 22, 2010

22 jun 2010

tarikh : 22 jun 2010
masa : 5pm
laman : ladang sawit blok 3 Felda Semenchu.
team : kawan,cikgu shahrir & icam.
jentera : yamaha cup trek kebun & kriss.
pikat : si punai,si garau & si pahang

Salam semua geng-geng mikat terkukur...

hari ni ikutkan kawan boleh balik keje awal sikit,tp disebabkan kene cover member kat tempat keje,terpaksa la blk lambat sikit dalam kol 4.30 dari bandar kota tinggi..sampai rumah je dah kol 5pm..kawan call Cikgu Shahrir & icam,tnye nak g melaman ke??diorang on je...dapat main selaman jadi le....hehe

kawan siap-siap,masukkan pikat dalam cetok,terus g rumah icam..tak lama cikgu shahrir pun datang..jangan tunggu lama-lama..terus gerak g laman sawit blok 3.laman ni tak berapa jauh.dalam 10 minit je..




sampai laman,kawan & member lain dok dengar BH bunyi..icam g himpit guk 2..cikgu shahrir himpit suara kasar ada selang...kawan pulak himpit suara sedang ade selang sekali sekala..siap pacak racik 1 kepala,pacak si punai...si garau kawan gantung kat pokok sawit sebelah..semua dah settle,apelagi...masuk port sembunyi le...hehe..laman ni memang banyak BH..tapiiii.....kawan tak gemar laman ni sebab laluan kapal terbang...bising sangat,nak dengar suara BH pun susah sikit..



si punai dah start wat keje...bagus pulak si punai ni bunyi arini...BH melambung g sebelah pokok anggar..si punai semakin menekan rapat...tak lama lepas tu BH lari pulak...laa mane pulak BH ni g...dalam setengah jam BH kawan himpit ni datang kat pokok anggar lagi sekali..si punai menekan & selang....BH dah tak tahan terus terjun masuk laman...menguku-menguku....belaga jap je...dah tarik kaki....

alhamdullah,ade gak si punai bunuh arini..
inilah hasilnya...

pandangan kiri


pandangan kanan

pandangan atas

penyambut

lebih kurang 6.40pm kawan dah kemas-kemas...cikgu shahrir pn dapat seko BH jugak...ok le tu......sekian.....
video

No comments:

Post a Comment