Monday, February 21, 2011

21 Februari 2011.

Tarikh : 21 Februari 2011.
Masa : 4.30pm.
Laman : Ladang sawit Icam.
Jentera : Yamaha Cup Trek Kebun.
Pikat : Si Kapten (AH).
Team : Kawan & Icam.

Salam semua sahabat-sahabat....arini dalam kol 3pm Kawan call Icam..."Camne,nak melaman ke petang ni??Icam jawab dia nak g menebas kat kebun dia...nampaknye macam kabur je nak melaman ni..Icam sambung cakap lagi,aritu dia dengar ade Ayam Hutan dok kokok je dekat sempadan kebun dia...fikir punye fikir,try le bawak Si Kapten...






Dalam kol 4.30pm Kawan dah sampai kat umah Icam..Dia saje bawak BB,saje wat-wat gantung katenye...Sampai laman,Icam bagitau Kawan seberang paya bawah sane ade AH,tapi takde dengo kokoknye pulak petang ni.Hantam jela...pacak racik laman,pacak Si Kapten terus kawan sembunyi...Icam jalankan operasi menebas kat belah atas...



Si Kapten jalankan tugasnye...dalam 10 minit ade le sahutan AH kat seberang paya.wahhh...macam ade can je ni....Kapten menepuk & kokok lagi....tunggu punye tunggu dah dekat 1 jam AH tak nampak bayang..naik lenguh punggung ni...hahaha....Mane le agaknye AH tadi,Kawan cakap dalam hati...Last-last Kawan nengok lagat Si Kapten macam ade nampak AH je...Tapi Kokok AH pun takde ni...Ooo....rupenye AH ni wat serang hendap....Si Kapten mengais tanah sambil menepuk & kokok...AH macam nak laga,macam taknak laga pun ye...tengah AH dok pusing-pusing laman tersadung 1 mata racik...sebelum AH bawak racik ni,baik kawan perkenalkan diri...lihat le aksinye....

video

video

Alhamdulillah...ade rezeki petang ni....Inilah hasilnye....

Pandangan kanan....


Pandangan Kiri...


Pandangan kaki (patut le macam nak taknak laga je....)

Dalam lingkungan kol 6.45pm Kawan ngan Icam bergegas pulang.....Sekian untuk arini...Wassalam.....

6 comments:

  1. pergghhh...pikat dasyat tu bro, ayam muda pun tapau.....

    ReplyDelete
  2. Salam...Tahniah...betul cakap....sifu Azmi....pikat baik je yang boleh turunkan AH muda nih...

    ReplyDelete
  3. lagi dan lagi....tapau sajer...tahniah bro...

    ReplyDelete
  4. goreng pon sodap dib....hehehehe...

    ReplyDelete
  5. salam abg mie,Tpower,chili & bang pian....tq....ade le rezeki sikit...BH belum cukup galak,byk main AH le skrg...hehehe

    ReplyDelete
  6. salam..tahniah...dah mula menganaz maen ah le pulak...nak tanye ...ambik mane ah pikat tu..bp kat mane?

    ReplyDelete