Friday, January 20, 2012

20 JANUARI 2012

Tarikh : 20 Januari 2012.
Masa: 8am.
Laman : Dusun Ambok,Felda Semenchu.
Team : Kawan Dan Icam.
Jentera : Yamaha Cup Trek Kebun.
Pikat : Si KK (Kasar Kendur)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada kaki-kaki pikat dan pengunjung blog Kawan ni...

Arini memang takde ape-ape nak buat...ingatkan saje nak pacak2 BB kasi makan tanah...Kawan kemas alatan,masukkan Si KK dalam cetok..start moto trek ni lalu le depan umah Icam...Aiii...lori dia ade kat umah,cuti ke dia arini?singgah le kejap....bebual kejap,terus plan gi melaman....try le jalan-jalan kat Dusun Ambok,biasenye BH galak kat sane,cume celir sikit....hehehe....kol 8 Kawan ngan Icam gerak dari umah dia...pejalanan amik masa dalam 15minit.....










Sampai je kat laman,BH ngah bergasak....suara boleh tahan...tapi kebanyakkan laman yang lama-lama dah semak samun...start moto gerak depan sikit...ade 1 laman baru di sodok dan wat tanaman serai...cantik sangat ni....Kawan persiapkan laman,keluarkan Si KK dari cetok...Dah lama tak bawak dia ni,macam jakun pulak nampak tanah....hehehe....




Ada sekor BH suara sedang ade tarik akar sikit...sedap jugak ni...tapi jauh pulak dia main....tunggu jela...Si KK masih matuk-matuk tanah je dari tadi...Dalam 10minit baru le dia mengasak lepas nampak BH lain wat lintas langsung atas kepala dia...BH idaman masih taknak datang jugak....Dalam 45minit,Si KK puas mujuk,ade seko BH lain yang sampai kat anggar....xde nguku anggar pun...layan jela....Si KK dah menguku kat laman....sekali-sekala selang....






Tiba-tiba BH tadi terjun...menguku terus....tak tau pulak macammane permainan dia....sama-sama menguku BH terus masuk pintu laman...terus tarik kaki.....Boleh le wat lepas-lepas gian walaupun kopi o kurang manis...hehehehe.....Ni le rupa BHnye.....



Pandangan Kanan....





Pandangan Kiri....




Pandangan atas....





video


BH idaman pun entah kemana dia pegi...xpe,lain kali leh ulang balik....Sekian Untuk arini...Wassalam.....

2 comments:

  1. tahniah dib, janji tapau kasi experience kat bb.

    ReplyDelete
  2. BETUL TU...WAT KASI PEMANAS PIKAT...THNIAH

    ReplyDelete