Monday, January 23, 2012

23 JANUARI 2012.

Tarikh : 23 Januari 2012.
Masa : 8am.
Laman : Dusun Ambok,Felda Semenchu.
Team : Kawan Dan Icam.
Jentera : Yamaha Cup Trek Kebun.
Pikat : Si KK.

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera kepada semua pengunjung blog kawan ni....

Arini takde wat keje pape,try call Icam...mana tau dia nak masuk kebun....Icam pun on aje bile kawan ajak return BH aritu...Perjalanan amik masa 15 minit dari umah....Sampai je laman,terus wat laman kat anggar yg dikenalpasti aritu....



BH target masih bunyi kat kawasan lalang tinggi jek....Si KK pun asyik makan tanah....bile le nak start enjin ni....hehehe....Pikat Icam dah mula angkat guk...(mantap tu pikat dia.....hehehe...)





ujan pun dah turun rintik-rintik ni....dalam 15 minit baru le Si KK nak bunyi...Angkat guk jek dari tadi....ade seko BH hinggap kat pokok durian berdekatan...Si KK mengasak dan selang bile nampak BH tadi...Tak lama lepas tu BH target pun hinggap kat pokok durian sama...menguku je dia...Oooo...betina dia upenye tadi.....Dipendekkan cerita,BH betina hinggap kat anggar pokok kelapa....BH target pun ikut jugak....Si Kk terus menyuku...sekali sekala menyelang...BH target tak tahan,terus terjun laman...menguku-menguku,masuk laman terus sangkut racik....

Ni le rupe BHnye.....(Masih muda remaja lagi...hehehe...)


Pandangan Kanan....




Pandangan Kiri....




video

Pandangan Atas...




Ni pulak rupa BH yang Icam dapat pagi ni.....


Pandangan Kanan....




Pandangan Kiri....





Pandangan atas....




Sekian untuk arini...Wassalam.....

2 comments:

  1. Abg Kahar : salam bang....tq....pembukaan thn baru tu...hehehe///

    ReplyDelete